Публічний договір про надання послуг

Публічний договір

Інформація про договір

Наведена нижче інформація є офіційною пропозицією (офертою) будь-якій юридичній або фізичній особі укласти договір на абонентське обслуговування з ТОВ «Профітмарк». Для укладення договору достатньо ознайомитися з цією інформацією і наведеним нижче текстом договору. Зазначений договір є публічним, тобто згідно зі статтею 633 Цивільного кодексу України його умови однакові для всіх споживачів.

Відповідно до Цивільного Кодексу України, в разі прийняття викладених в даній Оферті умов і оплати послуг фізична або юридична особа, яка провадить акцепт цієї оферти стає ЗАМОВНИКОМ (акцепт оферти рівносильний укладенню Договору на умовах, викладених в Оферті). Договір вважається укладеним у разі внесення Замовником оплати за будь-яку з послуг пропонованих Виконавцем.

У майбутньому, якщо у Вас виникне необхідність, Ви зможете в зручний для Вас час отримати документально оформлений договір з підписами і печаткою Виконавця.


Публічний договір

на абонентське обслуговування

ТОВ «Профітмарк», іменований надалі Виконавець, з одного боку, і Замовник, з іншого боку, уклали цей договір про наступне:

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. Згідно з умовами даного Договору Виконавець бере на себе зобов'язання надавати Послуги в порядку і на умовах, передбачених цим Договором, а Замовник зобов'язується прийняти та оплатити надані послуги.

1.2. Даний договір носить характер публічної оферти і є еквівалентом "усної угоди", та відповідно до чинного законодавства України має належну юридичну силу.

2. Загальні положення

2.1. Під послугами розуміється надання Замовнику:

2.1.1. Унікального імені (далі логіна) та пароля, що дозволяє управляти послугами на веб-сайті Виконавця, дана інформація відправляється на контактну електронну адресу (e-mail) або вказується самостійно Замовником при проходженні процедури реєстрації на сайті Виконавця. Контактним електронною адресою вважається адреса, вказаної Замовником під час проходження процедури реєстрації або адреса на який Замовник в подальшому його змінив за встановленою Виконавцем процедурі;

2.1.2. Можливості розмістити інформацію, на серверах Виконавця в межах квоти, передбаченої тарифним планом обраним Замовником, якщо така послуга замовлена ​​на офіційному сайті Виконавця

2.1.3. Реєстрації доменних імен і підтримки їх на первинному і вторинних серверах імен DNS, якщо така послуга замовлена ​​на офіційному сайті Виконавця;

2.1.4. Можливості організації імен електронної пошти, з об'ємом інформації, що зберігається в кожен момент часу інформації в межах квоти, передбаченої тарифним планом.

2.2. Замовник дає згоду на зберігання і обробку персональних даних з метою забезпечення реалізації взаємовідносин в сфері інформатизації.

3. Права та обов'язки сторін

3.1. ОБОВ'ЯЗКИ ВИКОНАВЦЯ

3.1.1. Надавати Замовнику Послуги відповідно до суми абонентської плати, внесеної в порядку, передбаченому розділом 4 даного Договору.

3.1.2. Реєстрація рахунку Замовника, і передати йому ім'я (логін) і пароль доступу за допомогою електронної пошти.

3.1.3. Зберігати конфіденційність інформації Замовника, отриманої від нього при реєстрації, а також змісту приватних повідомлень електронної пошти за винятком випадків, передбачених чинним законодавством України та / або правилами реєстрації доменних імен.

3.1.4. Публікувати офіційні повідомлення, пов'язані з обслуговуванням Замовників та зміною тарифів на оплату, на сайті Виконавця. Для цих цілей, на сайті Виконавця наведені: Регламент публічного домену та Регламент особливостей реєстрації приватних доменних імен третього рівня в доменах kyiv.ua та kiev.ua, що розміщені за посиланням:  https://hostmaster.ua/policy/2ld.ua , Регламент домену .UA що розміщений за посиланням:https://hostmaster.ua/policy/ua , Регламент публічного інтернет-сервісу RDS  та Порядок  супровіду доменного імені у випадку, коли воно не обслуговується реєстратором,що розміщений за посиланням https://hostmaster.ua/services  , Політику вирішення спорів про доменні імена що розміщеня за посиланням:https://hostmaster.ua/policy/ua-drp .

3.2. ОБОВ'ЯЗКИ ЗАМОВНИКА

3.2.1. Володіти навичками і знаннями, необхідними для самостійного використання Послуги.

3.2.2. Надати достовірні відомості при реєстрації і укладанні Договору, а так само при реєстрації доменних імен та інших послуг.

3.2.3. Своєчасно надавати Виконавцю інформацію про зміну відомостей, таких як прізвище, ім'я, по батькові, контактну електронну адресу, телефон, а також поштова адреса (для відправлення документів - при бажанні підписати договір згодом) та інші дані вказуються при реєстрації на сайті / замовленні послуг.

3.2.4. При зверненні в службу технічної підтримки Виконавця використовувати контактну електронну адресу (адресу, вказану при замовленні послуги) і повідомляти свій логін, ім'я та прізвище, а також при необхідності використовувати інші способи підтвердження своїх прав доступу.

3.2.5. Забезпечувати конфіденційність своїх логіна і пароля, а так само інші дані (номери телефону) для доступу і управління послугами

3.2.6. Оплачувати Послуги відповідно до обраного тарифного плану та дотримуючись умов розділу 4 даного Договору. Замовник зобов'язується самостійно знайомитися з інформацією про умови обслуговування і тарифах на сайті Виконавця.

3.2.8. У разі незгоди зі змінами тексту цього договору Замовник зобов'язаний повідомити про це Виконавця в десятиденний термін з моменту отримання повідомлення про зміни шляхом відправки електронного повідомлення на адресу Виконавця: support@parkovka.ua.

3.2.9. Зберігати банківські фінансові документи (платіжні доручення, квитанції, чеки), що підтверджують зроблену оплату послуг.

3.2.10. Замовник зобов'язується повністю і повністю виконувати правила роботи з послугами, регламенти і норми користування послугами описані Виконавцем в додатках до даного договору. За невиконання норм і правил роботи з послугами Виконавець в праві в односторонньому порядку зупинити надання послуг без повернення коштів.

3.2.11. Замовник зобов'язується виконувати всі рекомендації і вимоги, виставлені Виконавцем з метою забезпечення коректної роботи сервісів і послуг, що надаються Виконавцем.

3.2.12. Замовник зобов'язується в разі потреби / вимоги Виконавця надати додаткові дані / документи встановленого зразка (заяви, копії паспорта, інших ідентифікуючих документів) для внесення змін до реєстраційних даних Замовника та / або в разі передачі прав на послуги третім особам, в інших випадках які вимагає ідентифікації замовника.

3.2.13. Замовник зобов'язується: дотримуватися умов Єдиної політики вирішення спорів щодо доменних імен в домені .UA, Правил Єдиної політики вирішення спорів по доменних іменах в домені .UA і Додаткових правил Єдиної політики вирішення спорів по доменних іменах в домені .UA Всесвітньої організації інтелектуальної власності; погоджується, що суперечки, перелік яких наведено в пункті 4 Єдиної політики вирішення спорів щодо доменних імен в домені .UA, які виникають з третіми особами стосовно приватного доменного імені другого рівня в домені .UA, реєстрантом яких він є, вирішуватимуться в порядку обов'язкового адміністративного провадження Центром ВОІВ з арбітражу та посередництва; погоджується, що його доменне ім'я може бути заблоковано, віддалене або переделегованно Реєстратором в порядку, передбаченому Єдиної політикою вирішення спорів щодо доменних імен в домені .UA, Правилами Єдиної політики вирішення спорів щодо доменних імен в домені .UA і Додатковими правилами Єдиної політики вирішення спорів щодо доменних імен в домені .UA Всесвітньої організації інтелектуальної власності, в тому числі на виконання рішень Адміністративної комісії Центру ВОІВ, прийнятих в соответств ії з Єдиної політики вирішення спорів щодо доменних імен в домені .UA, Правил Єдиної політики вирішення спорів щодо доменних імен в домені .UA і Додаткових правил Єдиної політики вирішення спорів щодо доменних імен в домені .UA Всесвітньої організації інтелектуальної власності.
Детальна інформація про правила і політику вирішення спорів щодо доменних імен в домені .UA:
https://hostmaster.ua/policy/ua-drp/

4. ЦІНИ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ

4.1. Замовник проводить акцепт оферти і укладення Договору шляхом попередньої оплати послуг Виконавця, відповідно до умов даного Договору. Попередня оплата послуг Виконавця означає згоду Замовника з усіма умовами цього договору.

4.2. Вартість робіт за цим договором на момент його укладення визначається відповідно до діючих умов і замовленням, публікуються на сайті Виконавця.

4.3. Платежі здійснюються відповідно до тарифів, опублікованими на сайті Виконавця.

4.4. Виконавець має право в односторонньому порядку переглядати ціни на Послуги і вводити нові тарифні плани. Про введення нових цін Виконавець сповіщає Замовника, за допомогою публікації на своєму сайті.

4.5. Послуги надаються за умови внесення 100% авансової оплати згідно обраного тарифного плану або послуги, за фактом надходження оплати на розрахунковий рахунок Виконавця.

4.6. Оплата Послуг проводиться шляхом безготівкових платежів на банківський рахунок Виконавця, способами передбаченими сайтом Виконавця.

4.6.1. При оплаті через банк Замовник зобов'язаний вказати в платіжному документі призначення платежу. Виконавець має право не надавати послуги в разі, якщо в платіжному документі не вказано призначення платежу, а саме номер виставленого Виконавцем рахунку фактури.

4.6.2. Рахунок оплати послуг Замовник отримує самостійно на інтернет-сайті https://parkovka.ua/ і оплачує в 3-х денний термін, вказавши при оплаті послугу, за яку вноситься платіж.

4.6.3. Рахунок на продовження послуг Виконавець завчасно надає Замовнику по електронній пошті, вказаній при реєстрації. Рахунок повинен бути сплачений до моменту закінчення послуг. У разі не отримання оплати до дати закінчення послуг, Виконавець в праві припинити надання послуг.

4.6.4. У разі несвоєчасної оплати або несвоєчасного повідомлення Виконавця про проведену оплату, Виконавець має право припинити надання послуг.

4.6. Замовник самостійно несе відповідальність за правильність здійснених ним платежів. При зміні банківських реквізитів Виконавця, з моменту опублікування нових реквізитів на сайті Виконавця та сповіщення електронною поштою, Замовник несе всі негативні наслідки за платежі, здійснені за старими реквізитами.

4.8. Днем оплати вважається день зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.

4.9. У разі призупинення надання послуг через несплату, їх відновлення відбувається протягом 2х робочих днів, після отримання коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.

4.9.1 В разі не оплати замовником послуг протягом 25 днів з моменту їх закінчення, відновлення послуг може бути не можливим. У разі якщо відновлення послуг, можливо, воно може, відбувається за додаткову плату встановлену Виконавцем.

5. ОСОБЛИВІ УМОВИ І ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

5.1. Виконавець не гарантує абсолютну безперебійність і не дає гарантію того, що пропоноване програмне забезпечення або будь-які інші матеріали не містять системних помилок. Виконавець докладає всі розумні зусилля і заходи з метою недопущення переривань сервісу або порушення його якості.

5.2. Виконавець не несе відповідальності за прямий або непрямий збиток, заподіяний Замовнику в результаті використання або неможливості користування Послугами або понесений в результаті помилок, пропусків, перерв в роботі, видалення файлів, дефектів, затримок в роботі або передачі даних, або зміни функцій і інших причин. Виконавець не гарантує прийняття пошти Замовника від віддалених мереж, функціонування яких призвело до занесення адреси такої мережі в списки, за якими програма доставки пошти Виконавця не провадить прийом пошти.

5.3. Виконавець не несе відповідальності за якість каналів зв'язку, за допомогою яких здійснюється доступ до Послуг.

5.4. Замовник приймає на себе повну відповідальність і ризики, пов'язані з використанням мережі Інтернет за допомогою Послуг, в тому числі відповідальність за оцінку точності, повноти і корисності будь-яких думок, ідей, іншої інформації, а також якості і властивостей товарів і послуг, які розповсюджуються в Інтернет і що надаються замовнику за допомогою Послуг.

5.5. Замовник повністю відповідальний за збереження свого пароля і за збитки, які можуть виникнути через несанкціоноване його використання. За фактом крадіжки логіна і пароля з вини третіх осіб Замовник повинен направити на адресу Виконавця заяву про зміну пароля, з обов'язковим додатком до заяви відповідного фінансового документа, що підтверджує оплату Послуг. Виконавець не несе відповідальність за дії третіх осіб, що призвели до крадіжку, а для відшкодування збитків в результаті крадіжки Замовник повинен звернутися до відповідних правоохоронних органів.

5.6. Виконавець не несе відповідальності за повідомлення третіх осіб про позбавлення Замовника доступу до послуги і за можливі наслідки, що виникли в результаті відсутності такого попередження.

5.7. Виконавець не є відповідачем або співвідповідачем по будь-яких зобов'язаннях і витратам, пов'язаним з порушенням положень Договору Замовником або іншими особами, які використовують ім'я користувача і пароль Замовника, або які мають доступ до редагування інформації Замовника шляхом злому; або пов'язаним з використанням Інтернет за допомогою Послуг; або пов'язані з розміщенням або передачею будь-якого повідомлення, інформації, програмного забезпечення або інших матеріалів в мережі Інтернет Замовником або іншими особами, які використовують його логін і пароль.

5.8. Виконавець не несе відповідальності за несвоєчасне отримання Замовником повідомлень Виконавця, надісланих електронною поштою. Лист вважається одержаним Замовником в день його відправлення Виконавцем.

5.9. Виконавець, Адміністратор і Оператор реєстрів доменних імен не несе відповідальності за наслідки використання, невикористання або неправомірного використання доменних імен реєстрантом (Клієнтом), в тому числі і перед третіми особами, в тому числі в разі порушення реєстрантом будь-яких прав третіх осіб.

5.10 Реєстратор, Адміністратор і Оператора реєстру не несуть відповідальності щодо наслідків використання або неправомірного використання доменних імен регистрантом, в тому числі перед третіми особами, а також щодо порушення реєстрантом яких би то не було прав третіх осіб.

Для передачі прав на доменне ім'я (зміна власника, трансфер до іншого реєстратора) нинішній власник повинен підтвердити своє рішення шляхом надання необхідних Реєстратором документів - письмову заяву на зміну даних / трансфер домену та копію паспорта.

5.11 Виконавець залишає за собою право в будь-який момент припинити обслуговування доменів в приватних зонах bro.ua і and.ua з подальшим припиненням роботи доменів (піддоменів), зареєстрованих в цих зонах без виплати будь-яких компенсацій.

6. ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ПРЕТЕНЗІЙ І СПОРІВ

6.1. Претензії Замовника щодо надання Послуг приймаються Виконавцем до розгляду тільки в письмовому (електронному) вигляді. Термін розгляду претензій Замовника не повинен перевищувати 30 робочих днів.

6.2. Розгляд претензій до Виконавця, пов'язаних з наданням Послуг, здійснюється при пред'явленні Замовником відповідних фінансових документів, що підтверджують оплату Послуг.

6.3. Для вирішення технічних питань при визначенні провини Замовника в результаті його неправомірних дій при користуванні мережею Інтернет, Виконавець має право самостійно залучати компетентні організації як експертів.

6.4. Сторони будуть регулювати шляхом переговорів будь-які спірні питання, розбіжності або претензії, які можуть виникнути щодо цього договору або в зв'язку з ним.

6.5. У разі, якщо сторони не досягнуть домовленості щодо спірних питань шляхом переговорів, ці питання підлягають розгляду в судовому порядку відповідно до підсудністю, встановленою законодавством України.

7. МОМЕНТ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ. ТЕРМІН ЙОГО ДІЇ. ПОРЯДОК ЗМІНИ І РОЗІРВАННЯ

7.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту внесення плати за Послуги в розмірі та порядку, встановленому цим договором.

7.2. Договір укладається на невизначений термін і діє протягом зазначеного строку за умови своєчасної і повної оплати Замовником послуг Виконавця.

7.3. Виконавець має право змінювати умови даного Договору в односторонньому порядку, повідомляючи про це Замовника шляхом розміщення інформації на офіційному сайті: parkovka.ua. Ці зміни договору вступають в силу з моменту їх опублікування на сайті Виконавця, якщо Замовник не надіслав свої мотивовані заперечення проти зміни умов договору. У цьому випадку зміни до Договору вступають в силу після врегулювання сторонами спірних моментів.

7.4. У разі неможливості врегулювання спірних моментів, пов'язаних зі зміною умов даного Договору, Виконавець має право відмовитися від Договору і припинити надання Послуг.

7.5. Замовник має право в будь-який час в односторонньому порядку відмовитися від Послуг Виконавця.

7.6. У разі дострокового розірвання даного Договору з ініціативи Замовника, залишок коштів на особовому рахунку Замовника поверненню не підлягає. Виконавець має право запропонувати Замовнику на що залишилася невикористаною суму інші послуги.

8. ЗГОДУ НА ОБРОБКУ персональних даних

8.1. З метою виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010 р Замовник дає свою згоду на обробку Виконавцем персональних даних Замовника.

8.2. Виконавець обробляє персональні дані шляхом здійснення дій (операцій) з персональними даними, які включають: збір, систематизацію, накопичення, зберігання, уточнення (оновлення, зміну), використання, поширення, знеособлення, блокування, знищення персональних даних. Метою використання персональних даних і наступної їх обробки є отримання Замовником послуг, які надаються Виконавцем.

8.3. Виконавець зобов'язується обробляти персональні дані Замовника в суворій відповідності до законодавства України про захист персональних даних.

8.4. Замовник погоджується з тим, що Виконавець має право обмежити доступ його персональні дані з метою передачі іншим суб'єктам ринку реєстрації доменних імен. Також Замовник погоджується з тим, що Виконавець має право передати його дані іншим суб'єктам ринку реєстрації доменних імен в знеособленому вигляді.

8.5. Замовник даними згодою доручає Виконавцю, як Реєстратора, опублікувати свої персональні дані в базах даних відповідних сервісів у відкритому доступі в Інтернет, необхідних для роботи сервісів, служб, доменів.

8.6. Відкликання згоди на обробку персональних даних може бути здійснений шляхом направлення Замовником відповідного розпорядження в простій письмовій формі за адресою Виконавця. При цьому Замовник згоден з тим, що такий відгук може спричинити такі наслідки:

- відмова з боку Виконавця в наданні послуг, в результаті неможливості їх виконання без зазначених даних;

- видалення доменного імені, у разі неможливості його супроводу без наявності у Виконавця таких даних.

8.7. Замовник погоджується з тим, що його персональні дані можуть бути передані іншій Реєстратора або Адміністратору публічного домену, в разі, якщо виконувана операція вимагає ідентифікації Замовника, як власника доменного імені.

8.8. Права Замовника по відношенню до його персональних даних визначені в ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних».

9. Політика конфіденційності.

9.1. Процес реєстрації доменних імен передбачає надання персональної інформації про потенційного власника прав на доменне ім'я. При цьому дані, що ідентифікують користувача, є відкритими і можуть бути опубліковані в загальнодоступних джерелах (наприклад, базах даних WHOIS).

У той же час відомості, які стосуються питань комерційного співробітництва клієнта - кількість зареєстрованих доменних імен, сума оплати, терміни і умови виконання замовлень, логіни і паролі для управління доменними іменами і т.д. - є конфіденційними. Ця інформація не продається / не передається третім особам ні за яких обставин (виняток може бути зроблено тільки в випадках передбачених Законом України та міжнародним Законодавством).

10. Заключні положення

10.1. З усіх питань, не врегульованих цим договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

10.2. Додатками до цього договору є - Додаток 1 - Норми користування мережею Інтернет.

11.РЕКВІЗІТИ ВИКОНАВЦЯ

ТОВ «Профітмарк»

Юр. Адреса: 03133, г. Киев, ул. Полковника Шутова 9а

Поштова адреса: 03133, г. Киев, ул. Полковника Шутова 9а, офіс 414

Додаток 1 до Договору

НОРМИ КОРИСТУВАННЯ МЕРЕЖЕЮ

Мережа Інтернет є глобальним об'єднанням комп'ютерних мереж та інформаційних ресурсів, що належать безлічі різних людей і організацій. Це об'єднання є децентралізованим, і єдиного загальнообов'язкового зведення правил (законів) користування мережею Інтернет не встановлено. Існують, однак, загальноприйняті норми роботи в мережі Інтернет, спрямовані на те, щоб діяльність кожного користувача мережі не заважала роботі інших користувачів. Фундаментальне положення цих норм таке: правила використання будь-яких ресурсів мережі Інтернет (від поштової скриньки до каналу зв'язку) визначають власники цих ресурсів і тільки вони.

Цей документ описує загальноприйняті норми роботи в мережі Інтернет, дотримання яких є обов'язковим для всіх користувачів. Дія цих норм поширюється на порядок використання ресурсів Мережі. Тут і далі словом Мережа позначені мережа Інтернет і доступні з неї інші мережі.

1. Обмеження на інформаційний шум (спам).

Розвиток Мережі призвів до того, що однією з основних проблем користувачів став надлишок інформації. Тому мережеве співтовариство виробило спеціальні правила, спрямовані на захист користувача від непотрібної / без запиту інформації (спаму). Зокрема, є неприпустимими:

1.1. Масове розсилання не погоджених попередньо електронних листів. Під масовим розсиланням мається на увазі як розсилка безлічі одержувачів, так і множинна розсилка одному одержувачу. Тут і далі під електронними листами розуміються повідомлення електронної пошти, телеконференцій, інтернет-пейджерів, форумів та інших подібних засобів особистого обміну інформацією.

1.2. Неузгоджена розсилка електронних листів об'ємом більше однієї сторінки або містять вкладені файли.

1.3. Неузгоджена розсилка електронних листів рекламного, комерційного або агітаційного характеру, а також листів, що містять грубі і образливі вирази і пропозиції.

1.4. Розміщення в будь-якій конференції Usenet або іншій конференції, форумі або електронному списку розсилки статей, які не відповідають тематиці даної конференції або списку розсилки. Тут і далі під конференцією розуміються телеконференції (групи новин) Usenet та інші конференції, форуми і електронні списки розсилки.

1.5. Розміщення в будь-якій конференції повідомлень рекламного, комерційного або агітаційного характеру, крім випадків, коли такі повідомлення явно дозволені правилами такої конференції або їх розміщення було попередньо узгоджене з власниками чи адміністраторами такої конференції попередньо.

1.6. Розміщення в будь-якій конференції статті, що містить вкладені файли, окрім випадків, коли вкладення явно дозволені правилами такої конференції або таке розміщення було попередньо узгоджене з власниками чи адміністраторами такої конференції попередньо.

1.7. Розсилка інформації одержувачам, що висловили раніше явне небажання отримувати цю інформацію.

1.8. Використання власних або наданих інформаційних ресурсів (поштових скриньок, адрес електронної пошти, сторінок WWW і т.д.) як контактних координат при здійсненні кожного з вищеописаних дій, незалежно від того, з якої точки Мережі були вчинені ці дії.

2. Заборона несанкціонованого доступу і мережевих атак.

2.1. Не допускається здійснення спроб несанкціонованого доступу до ресурсів Мережі, проведення або участь в мережевих атаках і мережевому зломі, за винятком випадків, коли атака на мережевий ресурс проводиться з явного дозволу власника або адміністратора цього ресурсу. У тому числі заборонені:

2.1.1. Дії, спрямовані на порушення нормального функціонування елементів Мережі (комп'ютерів, іншого обладнання або програмного забезпечення), що не належать користувачу.

2.1.2. Дії, спрямовані на отримання несанкціонованого доступу, в тому числі привілейованого, до ресурсу Мережі (комп'ютера, іншого обладнання або інформаційного ресурсу), подальше використання такого доступу, а також знищення або модифікація програмного забезпечення або даних, що не належать користувачу, без узгодження з власниками цього програмного забезпечення або адміністраторами даного інформаційного ресурсу.

2.1.3. Передача комп'ютерам або обладнанню Мережі безглуздої або непотрібної інформації, що створює паразитне навантаження на ці комп'ютери або обладнання, а також проміжні ділянки мережі, в обсягах, що перевищують мінімально необхідні для перевірки зв'язності мереж і доступності окремих її елементів.

3. Дотримання правил, встановлених власниками ресурсів.

3.1. Крім перерахованого вище, власник будь-якого інформаційного або технічного ресурсу Мережі може встановити для цього ресурсу власні правила його використання.

3.2. Правила використання ресурсів або посилання на них публікуються власниками або адміністраторами цих ресурсів в точці підключення до таких ресурсів і є обов'язковими до виконання всіма користувачами цих ресурсів.

3.3. Користувач зобов'язаний дотримуватися правил використання ресурсу або негайно відмовитися від його використання.

4. Неприпустимість фальсифікації.

4.1. Значна частина ресурсів Мережі не вимагає ідентифікації користувача і допускає анонімне використання. Однак в ряді випадків від користувача потрібно надати інформацію, що ідентифікує його і використовувані ним засоби доступу до Мережі. При цьому користувачеві забороняється:

4.1.1. Використання ідентифікаційних даних (імен, адрес, телефонів і т.п.) третіх осіб, крім випадків, коли ці особи уповноважили користувача на таке використання. У той же час користувач повинен вжити заходів щодо запобігання використанню ресурсів Мережі третіми особами від його імені (забезпечити збереження паролів і інших кодів авторизованого доступу).

4.1.2. Фальсифікація своєї IP-адреси, а також адрес, використовуваних в інших мережевих протоколах, при передачі даних в Мережу.

4.1.3. Використання неіснуючих зворотних адрес при відправленні електронних листів.

Додаток 2 до Договору

Правила роботи з послугою хостингу.

1. Вміст хостинг акаунтів:

Всі послуги надаються ТОВ "Профітмарк" повинні бути використані тільки в легальних цілях і не суперечити чинному Законодавству України і міжнародним законодавчим нормам.

Використання послуг для порушення авторських прав - заборонено. Це включає, але не обмежена нелегальним розповсюдженням музики, книг, фотографій, журналів або будь-який інший роботи захищеної авторськими правами. Спроба продажу контрафактної продукції призведе до негайного блокування облікового запису. Всі облікові записи, помічений в порушенні авторських прав або іншого Законодавства буде повністю або частково заблокований. Всі облікові записи, помічений в повторному порушенні авторських прав буде заблокований і / або видалений без можливості повернення коштів.

Замовник зобов'язується виконувати і не порушувати вимоги Закону про Державну підтримку кінематографії в Україні: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1977-19

Список неприйнятних матеріалів на хостингу:

  • Warez, crack ресурси;
  • сайти з продажу акаунтів (соц.сети, онлайн ігри, skype, paypal, поштові акаунти і т.д.);
  • сайти, присвячені іграм cs, wow, la2, і всі інші ігри (всі ігри, незалежно від назви, типу, жанру і т.д.);
  • піратські архіви фільмів, музики, книг, телевізійних і комп'ютерних програм (навіть якщо файли з відео і музикою знаходяться на інших серверах);
  • сайти фінансових пірамід, сайти, присвячені організації МММ, сайти "взаємної допомоги";
  • сайти hyip проектів (шахрайський проект, схожий на інвестиційний фонд з високою прибутковістю), сайти, що рекламують hyip проекти, сайти надають рейтинги hyip проектів;
  • сайти і форуми, орієнтовані на хакерів;
  • торрент - трекери;
  • додатки, які використовуються в соціальних мережах;
  • сайти, що поширюють курильні суміші, наркотичні речовини та насіння марихуани, або сайти з рекламою подібної діяльності;
  • інтернет аптеки, сайти, що поширюють лікарські препарати, або сайти з рекламою подібної діяльності;
  • казино, сайти букмекерської тематики, гральні автомати та сайти які ії рекламують
  • сайти, що рекламують незаконну діяльність;
  • фішингові сайти (клони існуючих сайтів);
  • сайти порнографічного характеру, webcam сайти, сайти ескорт сервісів;
  • сервіси кардшарінга;
  • IRC скрипти і боти;
  • проксі і анонімайзери;
  • сканери мережі;
  • програми для підбору паролів, кейлогери;
  • скрипти для розсилки спаму, сайти, що рекламують послуги з розсилки спаму;
  • файлообмінники, файлообмінник для картинок і т.д .;
  • продаж будь-яких препаратів, для яких необхідна ліцензія без відповідної ліцензії;
  • лотереї, сайти з азартними іграми;
  • crawl і indexer скрипти, які займаються скачуванням інформації з сторонніх сайтів;
  • сайт обміну валют.

Ми залишаємо за собою право в будь-який момент відмовити в наданні послуг. Будь-який матеріал, який на нашу думку непристойний, загрозливий або порочить особу, що містить наклеп або порушує наші правила буде прибраний з серверів або заблокований з повідомленням або без такого.

Відсутність відповіді на лист, відправлений по електронній пошті протягом 24 годин призведе до блокування сайту. На всі скарги абонент повинен дати відповідь через систему тікетів або електронну пошту протягом 24 годин.

У разі якщо ви сумніваєтеся в тому, чи відповідає ваш сайт нашим вимогам напишіть запит в техпідтримку, і ми з радістю надамо вам пораду.

Абоненти несуть повну відповідальність за всі дії, які проводилися на їхніх акаунтах. В тому числі, в разі якщо логін і пароль до аккаунту став відомий третім особам. Ви повинні використовувати складні паролі, які буде важко підібрати зловмисникові, а так само використовувати всі доступні системи захисту які дозволяють запобігти використанню вашого логіна і пароля, а саме: обмеження доступу до FTP з певних IP адрес, використання двухфакторной захисту з одноразовими паролями. У разі виявлення несанкціонованого доступу до аккаунту ми обмежимо до нього доступ до тих пір, поки не будуть вжиті відповідні заходи з боку користувача.

3. Віруси

У разі виявлення співробітниками Хостингу вірусів в акаунті користувача, співробітники відсилають повідомлення користувачу про знайдені віруси, йшов скриптах, іншому шкідливі програми. Ми просимо клієнта якнайшвидше відреагувати на лист і очистити свій аккаунт від вірусів.

Відсутність відповіді на лист, відправлений по електронній пошті, на протязі 24 годин призведе до блокування облікового запису. На все повідомлення абонент повинен дати відповідь через систему тікетів або електронну пошту протягом 24 годин.

Абоненти несуть повну відповідальність за всі дії, які проводилися на їхніх акаунтах, включаючи випадки зараження вірусами, shell скриптами і іншим шкідливим і небезпечним ПО. В тому числі, в разі якщо логін і пароль до аккаунту став відомий третім особам. Ви повинні використовувати складні паролі, які буде важко підібрати зловмисникові, а так само використовувати всі доступні системи захисту які дозволяють запобігти використанню вашого логіна і пароля, а саме: обмеження доступу до FTP з певних IP адрес, використання двухфакторной захисту з одноразовими паролями. У разі виявлення шкідливого коду в акаунті ми обмежимо до нього доступ до тих пір, поки не будуть вжиті відповідні заходи з боку користувача.

5. Використання ресурсів

Користувач не повинен:

Перевищувати обмеження, встановлені Виконавцем і обумовлені тарифними пакетами:

  1. Максимально допустимі ліміти на використання оперативної пам'яті:
  • Тариф MiniPark - 128 мегабайт;
  • Тариф Park1 - 128 мегабайт;
  • Тариф Park2 - 256 мегабайт;
  • Тариф Park3 - 728 мегабайт;
  • Тариф Park4 - 1000 мегабайт;
  • Тариф Park5 - 1500 мегабайт;
  1. Запускати процеси, які виконують роль сервера.
  2. Запускати будь-які типи пошукових індексаторів на серверах віртуального хостингу. Виняток становлять пошукові системи, які індексують виключно сайти абонента.
  3. Запускати програмне забезпечення, яке взаємодіє з торрент-трекера.
  4. Запускати ігрові сервера, такі як counter-strike, half-life, line age ...
  5. Брати участь в мережах файлообміну.
  6. Виконувати завдання cron з інтервалом менш ніж 15 хвилин.
  7. Виконувати SQL запити, які працюють більше 15 секунд. У таблицях MySQL повинні використовуватися правильні індекси.
  8. Створювати бази даних MySQL об'ємом більше 2 Гб або містять більше 1000 таблиць. Сумарний обсяг всіх баз даних користувача не повинен перевищувати 3 Гб.
  9. Можливість підключення до MySQL сервера ні з серверів віртуального хостингу надається тільки для обслуговування бази даних.

Будь-яке порушення вимог Виконавця, норм і правил роботи з послугами може, є підставою для розірвання Договору в односторонньому порядку і призупинення надання послуг без можливості повернення оплачених Замовником коштів.

Додаток 3 до Договору

Регламент роботи технічної підтримки:

Графік роботи та терміни надання відповідей:

Технічна підтримка працює цілодобово.

З 9:00 до 18:00 з понеділка по п'ятницю Ви можете отримати відповіді з питань:

- роботи з доменними іменами,

- роботи з хостингом,

- роботи з віртуальними серверами

- питання по інших послуг, які ми надаємо.

У вечірній час та у вихідні дні - технічна підтримка розглядає глобальні питання, які стосуються працездатності серверів (web-сервера в цілому, e-mail, MySQL, Apache, FTP). Решта питань можуть бути спрямовані Замовником шляхом відправлення листа на електронну пошту Виконавця: support@parkovka.ua.

Звертатися в техпідтримку можна по телефону і по електронній пошті або онлайн чат.

Якщо Ви звернулися по телефону, але Ваше питання вимагає детального розгляду, служба підтримки може зажадати написання запиту по електронній пошті.

Просимо Вас вибирати один із способів зв'язку з нами. Немає необхідності писати запит на емейл адресу і звертатися по телефону з тим же питанням. У разі отримання Вашого листа ми в найкоротші терміни вирішимо питання і дамо Вам відповідь.

Обробка заявок по електронній пошті здійснюється в порядку черги.

Максимальний термін обробки запиту складає:

Пн.-Пт. до 24 годин з моменту отримання,

Сб - Нд до 48 годин з моменту отримання.

Обробка заявок на трансфер доменів проводиться тільки в робочі дні і може займати до 5 робочих днів. Обов'язковою умовою для трансферу домену, є подача власником письмової заяви встановленого зразка та документів, що підтверджують особу для фізичних осіб і заяви за підписом керівника і печаткою для юридичних осіб.

В обов'язки технічної підтримки входить:

1. Цілодобовий моніторинг працездатності сервісів.

2. Підтримувати коректну роботу веб-серверів і встановлених додатків.

3. Реагувати на непрацездатності і не коректну роботу сервісів хостингу: сервера в цілому, e-mail, MySQL, Apache, FTP, SSH.

4. Консультувати Клієнтів з питань налаштувань хостингу.

5. Блокувати без повідомлення акаунти (сайти) в разі розсилки спаму, перевищення допустимої норми навантаження, DDos атаки, порушення Законодавства України.

6. Попереджати клієнтів про планові технічні роботи на серверах.

7. У разі екстрених, що не планових робіт, повідомляти про них в момент проведення робіт.

В обов'язки служби технічної підтримки не входить:

1. Виконувати операції, які Клієнт може виконати самостійно - через панель управління послугами на нашому сайті, через панелі управління хостингом ISPManager, і ін.

2. Виявляти несправності в роботі сайту, в коді сайту, скрипті, CMS Клієнта.

3. Допомагати в установці або настройці програмного забезпечення на комп'ютерах Клієнтів.

4. Навчати Клієнта роботі з комп'ютерами, планшетами, телефонами, програмами.

5. Давати відповіді на питання, що не відносяться безпосередньо до діяльності компанії.

6. Відповідати на запити, надіслані ні з вказаною при реєстрації електронної пошти.

Порядок обробки заявок:

1. Технічна підтримка Клієнта здійснюється на підставі запиту по електронній пошті, за умови написання листа з електронної адреси, вказаної при реєстрації (що є контактним). У разі отримання запиту з не контактної електронної пошти клопотання не буде оброблений.

2. Ваша заявка вважається прийнятою з моменту отримання Вами автоматичного відповіді від системи про прийняття Вашого листа.

3. Заявки в телефонному режимі не є офіційними і носять консультативний характер.

4. При отриманні питання, відповідь на який є в FAQ, підтримка може вислати посилання на розділ, де описано відповідь на поставлене запитання або направити Клієнта на необхідний розділ в телефонному режимі.

Поради щодо написання заявок:

1. Перед тим як поставити запитання на підтримку, ознайомтеся з розділом Питання-Відповіді на сайті: parkovka.ua

2. При зверненні в службу підтримки завжди вказуйте Ваш унікальний номер в системі (ID).

Цю інформацію можна знайти на сайті parkovka.ua в особистому кабінеті.

3. Заявки від існуючих клієнтів повинні приходити тільки з реєстраційного поштової скриньки. Запит не вдався буде оброблений в разі відправки його з не контактної електронної пошти.

5. При складанні запитів опишіть ситуації якомога докладніше, із зазначенням посилань, прикладіть скріншоти. Це дозволить нам швидше визначити причину виникнення проблеми і усунути її. Не поспішайте відправляти повідомлення. Переконайтеся в тому, що ви вказали всю інформацію, необхідну для вирішення проблеми, в іншому випадку, для вирішення виниклих питань може знадобитися більше часу.

Приклад запиту:

Добридень! Мій ID 1111, у мене існує проблема з доступом на мій сайт primer.com.

Чи не завантажується сторінка: primer.com/primer/11primer.html

Перед виникненням ситуації вносив зміни в сайт. Додав додатковий модуль.

Прошу допомогти у вирішенні описаної вище ситуації, спасибі.

Додаток 4 до Договору

Правила роботи двухфакторной авторизації для доступу в особистий кабінет і управління послугами на сайті Parkovka.ua

Для підвищення рівня безпеки ви встановлюєте двухфакторную авторизацію. Наступні входи в адміністративну панель роботи з послугами (особистий кабінет) і описані нижче функції управління, будуть можливі тільки після введення спеціального коду отриманого смс повідомленням на вказаний вами номер телефонаі / або коду отриманого шляхом використання офіційного програми «googleauthenticator».

Дії, що виконуються тільки після введення смс кода / або пароля з «googleauthenticator»

Домени:

Зміна NS серверів в доменному імені;

Зміна DNS даних домену;

Передача домену в інший обліковий запис, всередині системи реєстратора Parkovka.ua;

Віртуальні сервера:

Перезавантаження сервера;

Зупинка сервера;

Запуск сервера;

Спільні дії для аккаунта:

Додавання / видалення номера телефону;

Зміна контактних даних;

Ці способи авторизації є не обов'язковими, але рекомендовані з метою підвищення безпеки роботи з послугами. Вибираючи такий спосіб авторизації ви зобов'язуєтеся вказати свій актуальний номер телефону та / або встановити додаток «googleauthenticator». Після установки такого способу авторизації ви не будете передавати пристрій з встановленим додатком і / або доступ до прочитання смс повідомлень третім особам для неможливості доступу до аккаунту. Ви зможете додати додаткові номери телефонів, підтвердивши своє бажання введенням смс коду, отриманого на основний номер.

У разі втрати основного номера, для внесення змін в профіль, провайдер може зажадати письмову заяву та копії паспорта для ідентифікації вас як клієнта.

Вибираючи даний спосіб авторизації потрібно розуміти, що наступні входи в адміністративну панель управління послугою (особистий кабінет на сайті Parkovka.ua) і описані вище функції управління будуть виконуватися тільки після введення спеціального коду відправленого смс повідомленням на вказаний телефон і / або коду отриманого через додаток «googleauthenticator ».